Wallpaper

onsdag den 28. august 2013

Instagram

Hej derude i blogland.

Som du jo nok har bemærket så er jeg ikke særlig god til at få blogget, skønt jeg scrapper i alle mine vågne timer... næsten :)
Grunden er at jeg er begyndt at arbejde. Jeg arbejder i Kastrup Lufthavn og bruger mange timer om dagen på arbejde og transport (står op 4:30 (3:45 om søndagen) og er tidligst hjemme 16:45), så mine sparsomme timer går med ungerne og at være kreativ = absolut intet computertid...

Men men men, hvis du har lyst, skal du være velkommen til at føle mig på instagram, hvor jeg uploader billeder af de ting jeg laver:
Følg mig på; scrapbyguldkornet :) 

Hello :)
If you want to see what I'm working on (since I'm no good with blogging at this moment), You can follow me on instagram. Follow me at; scrapbyguldkornet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar