Wallpaper

torsdag den 13. juni 2013

Gave og Gorjuss

Sikke da et skodvejr!!!! Det må næsten skyldes at min datter (aka dæmonbabyen) fylder 1 år idag :)

... og godmorgen :D
I går havde jeg besøg af en scrapveninde/porcelænsveninde/kollega :D Hun er næsten lige kommet hjem fra USA - og sørme om hun ikke have en gave med hjem til mig. Spørg lige om jeg blev overrasket?! :D
Hun havde købt mig en smashbog samt et sæt fødselsdagsstempler. Lækkert:)

Godmorgen:)
Yesterday a good friend of mine came to visit. She recently returned from The States wearing gifts :) Lucky me :)






Det meste af tiden brugte vi på at snakke og indhente det forsømte. Jeg fik lavet lidt i min PL, ordnet mine promarkers og fik malet Gorjuss... igen :)

Most of the time we spent cathing up. I did managed to make some Project Life, organize my promarkers and another version of Gorjuss :)



3 kommentarer:

  1. Det er dejligt med sådan en scrapveninde... Ikke mindst når de så kommer med gaver ;) Lækre stempler du har farvelagt - hun er super skøn...

    SvarSlet
  2. Det var da en rig god veninde sådan at komme med gaver, og sikke fine af slagsen. De stampler er bare rigtig gode og kan da helt sikkert bruges til rigtig mange gode ting fremover. Og rigtig flot malet Gorjuss også, du er ret god til at farvelægge kan jeg se, så der er jeg lidt misundelig. Det er nok min svageste side overhovedet LOL.
    Flot gave og rigtig flot arbejde.

    SvarSlet
  3. Lækkert med en uventet gave. Husk at forskellen på mønsterbarn og monsterbarn kun er en skråstreg. Håber I får en god fødselsdag.

    SvarSlet