Wallpaper

tirsdag den 25. juni 2013

Fik vist nok liiiiiggggeee været lidt kreativ i dag...

Hejsa bloggere :)
Jeg har haft scrapbesøg af Marianne i dag og tror da nok lige at jeg fik scrappet igennem. Startede ellers dagen med ikke at være så motiveret til at lave andet ned mit -projekt life- fra sidste uge... Men det fik min muse da lige lavet om på. Indenfor 6 timer sad jeg med PL (2 små sider), 3 layouts og et minialbum (minus billeder - det satte jeg først i da Marianne var taget hjem) samt et kort til kortkassen (lavet her til aften) :)

Hello bloggers :)
My day went by scrapping with a dear friend of mine. I made some project life, 3 layouts, a minialbum and a birthdaycard :)


































4 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt, at blive motiveret på den måde!
    Super flotte ting, du fik lavet.

    SvarSlet
  2. Skønne ting, og du har da virkelig haft fart på, dejlig når det "flasker sig" og bare går derudaf. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Fantastisk med sådan en muse, og sikke lækre ting du har fået lavet idag ;O)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et skønt mini album du har fået lavet... jeg er også helt tosset med den papirserie, så mon ikke jeg også får lavet noget med den snart...

    SvarSlet