Wallpaper

onsdag den 8. maj 2013

Opsamling

Guuuudddd, hvor er det længe siden jeg har blogget (ved godt jeg udgav et indlæg den 2. maj men det var skemalagt til at blive publiceret den dag, så det tæller ikke:)).
OMGGGGGGEEEEE - I haven't blogged in forever :) I have missed you all.

Jeg har en del ting af vise frem i dag, så skal vi ikke bare starte fra en ende af? :)
I have a bunch of stuff to show off so lets get to it :)

Fødselsdagskort til min moster (bestilling fra min mor):
Birthday card to my aunt (I made it for my mother):



Layouts af min (afdøde) mormor & morfar:
Layouts showing my grandmother and grandfather:


Layout af mig på min konformationsdag:
Layout showing me when I entered adulthood:





Et kort som jeg lavede til SAM - til Scrappers konkurrence. Jeg vandt ikke men det gjorde en af mine borddamer - så man følte jo næsten at man vandt når nu man det var en man kendte - Endnu en gang tillykke, Louise :)
I  made this card to enter a competition - I didn't win but a friend of mine did - that was cool :)





Konfirmationsgave til en tidligere kollegas datter:
A present from a mother to her daughter:





Layout fra Sn@p serien - fed fed fed side :D
Layout of me and my family. The bagground is Sn@p collection and it is SOOOOOOO cool :)


Fødselsdagskort til min kusine (bestilling fra min mor):
Birthday crad to my cousin (I made it for my mother):



Fødselsdagskort til kortkassen:
Birthday cards to future events:



Fødselsdagskort til min niece:
Birthday card to my niece:


Tak for at I kiggede med så langt - I har været savnet :D
Thanks for being with me this far :)









10 kommentarer:

  1. Sikke mange fine ting du har lavet.

    SvarSlet
  2. Hej Louise :)

    Sikke mange skønne ting du har fået lavet, og igen tak for sidst, det var jo vildt hyggeligt. Tæller ned til vi sidder der igen till November :)

    SvarSlet
  3. Hej Louise.... Sikke mange skønne ting du har fået lavet :) Og igen, tak for sidst det var jo vildt hyggeligt, tæller allerede ned til vi sidder der igen i November :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Halløj:)
      Mange tak skal du have. Jahhh det bliver så godt:)

      Slet
  4. Ih hvor har du fået lavet mange flotte ting!

    Elsker detaljen hvor du har sat fødselsdags lys på kortet! Den må jeg lige huske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. af hjertet tak :D

      Ja er det ikke herligt? Havde set et kort på nettet hvor der var et lys - men jeg kan jo ikke nøjes... :P

      Slet
  5. Ih hvor har du fået lavet mange flotte ting!

    Elsker detaljen hvor du har sat fødselsdags lys på kortet! Den må jeg lige huske :)

    SvarSlet
  6. Ih hvor har du fået lavet mange flotte ting!!

    Elsker detaljen hvor du har sat fødselsdags lys på kortet! Den må jeg lige huske :)

    SvarSlet
  7. Jøsses dog, hvor har du været flittig med at scrappe - men ikke med at blogge !
    Sikke mange fine ting du har lavet og altsammen i smukke udgaver. Det er jo ikke til at kommentere det hele, men vil lige sige, at dit lille album til konfirmanden er bare så flot.

    SvarSlet