Wallpaper

søndag den 12. maj 2013

Mors dag

Hej:)
Hello:)

I dag er det jo mors dag og i den anledning har jeg lavet denne "lille" ting til min mor. Det er en kasse der holder styr på alle hendes boner - ideen har jeg liftet fra Connie/Haveje
Today it is mothers day and I have made this cutie for my mother
It is a box where she kan store her receipts in. I got the idea from a woman named Connie  :)

Først lavede jeg den lyserøde til mig selv. For at lave en til min mor som blev blå. Men min mor er ikke så meget til blå (som er min yndlingsfarve) men jeg er helt pjattet med den lyserøde, så leger med tanken om at lave en helt tredje, som min  mor kan få i mors dags gave.
First I made the pink one for my self. Then I wanted to make one for my mother. I made the second one blue - but it's really not her colour, so I'm debatting whether or not I should make a third one...  I really really really love the pink one and I don't want to give it away:)














5 kommentarer:

  1. De er nu søde hver for sig. Men jeg der bare ææææælsker alt der er blåt, er selvfølgelig medst vild med den !
    Ideen er også rigtig fin. Og mon ikke mor bliver glad - jeg tror det.

    SvarSlet
  2. Wow, hvor er de flotte og gennemførte!
    God søndag.

    SvarSlet
  3. De er rigtig flotte - uanset farven ;)
    (siger hende, der normalt ikke er så god til lyserød :) )

    SvarSlet
  4. Super flotte begge 2!!
    Sød, lille og praktisk ting :)

    SvarSlet