Wallpaper

tirsdag den 26. marts 2013

Scraphygge hos Mau

Godaften i stuen :)
Jeg har været til scraphygge hos Marianne sammen med nogle skønne scrapkvinder. Det var ski** hyggeligt og jeg synes jeg fik lavet en del :)

Good evening :)
I spent my day at a friends house. We were 5 ladies who was scrapping all day :)

Her ses en After8 æske som skal gives til Svigerforældrene i morgen, i anledningen af deres påskefrokost.
First up; a chocolatebox for my in Laws :)



Nummer to er et bryllupskort jeg har lavet. Jeg har brugt BoBunny's Mama-Razzi serie.
Next is a wedding card a made :) I used BoBunny's Mama-Razzi products for this card.



Nedenunder set en masse kortbaser - fik lånt to puncher så det var bare med at komme igang :)
Next up is a lot of card bases. I lent two punches of my friends :)


Til sidst et lille sneak peak. Jeg er ved at lave et SAM album og i den forbindelse fik jeg lavet lidt dertil :)
Last but not least; a sneak peak. I'm currrently working on an album that I'm gonna use on convention in April :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar