Wallpaper

torsdag den 21. marts 2013

Peek-a-boo kort :)

Halløjsa  :)
Jeg har lavet mit første (og bestemt ikke sidste) Peek-a-boo kort. Jeg faldt en dag over fænomenet og har you tubet tonsvis af videoer for at finde frem til en toturial jeg kunne forliges med :)
Det det kun være en prøve tænkte jeg ikke så meget over sammensætning af farver og pynt osv. Mit mål var at lave et kort der fungerede efter hensigten :D Har du endnu ikke prøvet at lave sådan et kort, så er mit råd; KOM IGANG - selvfølgelig uden at råbe af dig - men med masser af entusiasme :)

Hello :)
I made my first Peek-a-boo card to day. You tube was very helpfull in showing toturials :) i You haven't tried these cards jet, then go for it! It's awesome, funny and really creative.




Hvis du sidder og tænker... hver er det fantastiske ved dette kort, så kig på motiverne i hullerne... De "bytter" plads :) Jeg har prøvet at illustrere det med billedet nedenunder. Sjovt, ikk? :)

If You are woundering what the h*** is up with this card - then look at the last picture. The owl and the message is shifting places :) Funny, huh?



7 kommentarer:

  1. Super skønt kort, det må vist prøves en dag ;O)

    SvarSlet
  2. Ej hvor sejt! ! Det må jeg prøve :-)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg fatter ikke rigtig hvordan det gå for sig. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Du har HELT ret, kan kun gå for langsomt med at prøve at finde en tut og komme i sving ;)

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor sjovt. Den model har jeg ikke set før...og du reklamere da kraftigt for ideen, så jeg må vel lige have den afprøvet.
    Jeg kan ikke lige regne ud hvordan du har gjort....

    SvarSlet