Wallpaper

tirsdag den 12. marts 2013

Påske-pose

Hejsa :)
På lørdag skal vi hjem til Mandens farmor og spise og i en anledning ville jeg lige lave en lille påskepose - det er jo også snart påske. Designet er helt mit eget og jeg synes den blev ret god :)
Jeg har sat cellofan imellem basen og mønsterpapiret foran - så man kigger igennem en rude fremfor at man kunne stikke fingrene helt ind.

  • Mønsterpapiret er en gammel 6x6 paper pad fra Webster's pages og hedder Petitt Papers. Jeg købte den i Panduro. 
  • Hjertepunchen er en borderpunch fra Martha Stewart.
  • Båndet er fra byttebordet på SAM (sidste år, købte jeg en båndtaske og der sad båndet på). Jeg har ventet og ventet og ventet på at kunne bruge dette bånd :) 
  • "Hullerne" foran på posen er lavet med min big shot. Skabelonen er fra spellbinders - men jeg kan ikke huske hvad den hedder.

Hello :)
This upcoming saturday we are going to visit my husbands grandmother. In that case I made her this Easter package filled with candy.
  • The papers are from Webster's Pages - Petitt Papers.
  • The heartshaped punch is Martha Stewart.
  • I used the big shot to make the scallops (?) in the front.









Ha' en rigtig dejlig solskins dag :)

Have a nice and sunny day :)










8 kommentarer:

  1. hvor er den bare go :o) Hvor er det dejlige friske farver og et flot flot bånd som hank der passer perfekt til :)
    fortsat go dag til dig i det fine solskinsvejr :o)

    SvarSlet
  2. Det super sødt- i skønne påskefarver :)

    Rigtig dejlig dag..

    SvarSlet
  3. Den er rigtig rigtig sød.

    SvarSlet
  4. Rigtig sød pose! Dejlige klare farver!

    SvarSlet
  5. Hvor er det en sød påskepose!

    SvarSlet
  6. super flot og sikke nogle skønne farver ;O)

    SvarSlet