Wallpaper

onsdag den 27. marts 2013

LO's i den store orange smashbog

Hejsa :)
Jeg har lavet to LO'er i min smashbog. Jeg har selvfølgelig lavet et med hvert barn :) Jeg har prøvet at eksperimentere med lag - synes det gik ret okey, men det er svært :)

Hello:)
I've made these layouts with pictures of my children. I was experimenting with layers - turned out really good, I guess :) ... eventhough it's diffecult to make :)









Ha' en rigtig god dag og en god påske :)

Have a nice day and a good Easter :)








5 kommentarer:

  1. Ja men det er da blevet mega flot Louise, jeg har også lidt svært med det der "lag på lag" det er lidt svært at dække det ene lag flotte papir med et andet, vi må øve os. knus og god påske morkaren. p.s. dine børn er super søde.

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare super skønne!!
    Det ser rigtig godt ud med dine lag på lag-
    det har jeg også svært ved faktisk..

    Rigtig god påske :)

    SvarSlet
  3. Det er nogle rigtig flotte sider. Og du er da god til det med lag på lag - som giver en fed effekt. Flot banner også.
    Sikke skønne unger......

    SvarSlet