Wallpaper

onsdag den 13. marts 2013

Kamera-album

Hejse derude i det hvide!! Danmark... tsk tsk.
Jeg var en tur fordi Love2Scrap med Pernille igår og der fik jeg købt det nye, super lækre, færdiglavet album fra BoBunny - formet som et kamera :D
Så hele aftenen gik med at lave det album og nøj hvor fik jeg misbrugt mine nye stempler :D
Jeg har næsten kun brugt materialer fra BoBunny -  MamaRazzi :)

Hello Everyone.
Yesterday I made a very nice album using BoBunny - mamarazzi - items :) I love it! :)















Jeg købte også dette album som jeg arbejder på lige nu. Dette album er med billeder af Eline (og lidt mig).
Så det får I ikke af se endnu. :)

I also bought this album. I am currently working on this one with pictures of my daughter and a little bit myself :)






9 kommentarer:

  1. Dejligt album du har fået lavet, med super skønne billeder ;)

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det dejligt, og så med dine søde unger i. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Skønt album du har lavet.

    SvarSlet
  4. Waw hvor er det flot. Er helt vild med det !

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare fint - og nogle fantastiske billeder!! Glæder mig til at se det næste :-)

    SvarSlet
  6. Tusind tak for Jeres søde kommentarer :)

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor er det skønt, super god ide.
    Super gode billeder:)

    SvarSlet