Wallpaper

fredag den 1. marts 2013

Hjemmelavet minialbum

Godmorgen :)

Endnu en gang stod Eline op kl 4:30... Gaaaaabbb!!! Men så er der jo godt at man kan scrappe tiden ihjel :)
Jeg har fået færdiggjort et album som jeg har lavet over mine instagram billeder.
Det er ikke noget gennemgående tema og jeg har scrappet siderne enkeltvis uden at kræve at sidemanden skulle være magen til.
Jeg synes det er blevet rigtig fint og glæder mig til at vise det frem :)


Morgen :)
Once again, my daugther woke up at 4:30 am!!! Even though I'm really tired, it's a really good moment to be creative :) I just finished an album with instragram pictures. I really love the way it turned out :)

























14 kommentarer:

  1. hvor er det bare blevet fint Louise :-D det er sgu nogle søde børn du har..

    SvarSlet
  2. Flot flot album og skønne sider - har du et TUT på det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Ehm nej ikke rigtigt andet end at jeg har brugt chipboard til bag, ryg og front. Beklædte front og bagside med mønsterpapir. Samlede de tre dele med bogbinderlærred som jeg havde sværtet.
      Siderne i bogen er karton der er foldet på midten. Så lod jeg åbningen stå åben så jeg kunne glide siderne ned og flapperne (som er en stykke karton for sig selv, der er skåret og bukket så disse flapper kommer til syne og fungere som hængsler) og sætte dem fast.
      Ved ikke rigtigt om der er forklaret godt nok? Eller ,å du spørge igen :)

      Slet
  3. Sikke lækre sider... og hyggelige billeder....

    SvarSlet
  4. Skønne unger og skønt album

    SvarSlet
    Svar
    1. Af hjertet tak :) Jahh, jeg er også rimelig glad for dem :D

      Slet
  5. Ja men Louise, sikken et dejligt album du har lavet, og det er så dejligt der er billeder i, det er jo derfor vi laver de albums, dine "unger" er så kære så de kan sagtens tåle at blive vist frem, og din pyntning af siderne er enkel og aligevel flot. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for alle roserne, morkaren :)

      Slet
  6. Nååee hvor er det bare sødt..

    Rigtig god lavet..

    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Du må også have en god weekend :)

      Slet
  7. Hold da op hvor er det blevet flot :)

    SvarSlet