Wallpaper

mandag den 18. marts 2013

Gavekort og bogkort

Godmorgen.
Sikke da en blæsevejrsdag - hold da magle, altså!!
Nå! men jeg har lavet lidt nyt siden vi sidst skrev sammen og denne gang fik jeg lavet et kort - med tut fra Rikke.

Good morning.. or is it evening at Your place??
Anyway; I've made this card using this toturial.



Jeg har også surfet rundt på scrapsisters og fandt en tut på et bogkort, som jeg jo bare måtte prøve at lave. Dog havde jeg kun julepapir.. så bogen kommer nok ikke i brug før til jul :) Glæder mig i hvert fald til SAM så jeg kan få fyldt op i mønsterpapir-depoterne :D ... og alle de andre depoter :P

I've also made this book-card from this toturial. I know, I know - it's Christmas paper but I just keep it until Christmas and then give it to someone special :)














10 kommentarer:

  1. Sikke da du har været i gang.
    Søde kortmodeller du har lavet. Og egentlig passer papiret på bogkortet da meget godt til i dag. Det er helt vildt som det stormer og fyger med sne. Og det er bare det sne der ligger i forvejen....Er lidt spændt på de kommende dage.

    SvarSlet
  2. Flotte kortmodeller
    du har lavet.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine.. dit bogkort er rigtig sødt...
    uhh det også så fedt når man får købt nyt papir- hvis man nænner bruge det hihihih :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ja det er lige med om man nu "tør" bruge det nye papir :D

      Slet
  4. De er super fine begge to.

    SvarSlet
  5. Bigkortet passer meget godt inf til vejret ;0)
    Du er sørme i god tid i år med julekortet, men hvor er det flot lavet...

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare skønne :)

    SvarSlet
  7. Tusind tak for Jeres kommentarer :)

    SvarSlet