Wallpaper

mandag den 4. marts 2013

Gamle projekter

Hej derude :)
Så fik man gennemgået nogle gamle billeder og fandt frem til to projekter som jeg aldrig har fået vist frem.
Det første er et minialbum (eller rettere sagt 6 af slagsen) som jeg lavede til ungernes bedsteforældre (og andre nære personer), i julegave.
Jeg havde set Rikke Bagger lave albummet i et afsnit af how2scrap og måtte jo straks prøve at lave det.
Resultatet blev således;

Hello :)
So, I ran through some old pictures and realised I haven't showed these two projects :)
The first one is christmas presents for our relatives - don't worry, it was just a little something xtra :)





Det næste projekt var en hjemmelavet gave til et raflespil. Det er en thepose-holder. Ideen fandt jeg på nettet, dog var den beregnet til chokolade så jeg liftede ideen en lille smule.

The second one is a thea holder. Originally the template was for a box of chocolate but I altered it and used it for thea ínstead.







Hvis du er med mig så langt, så må du rigtig dejlig solskinsdag :)

If you are still with me this far I wish you a very nice day :)

15 kommentarer:

  1. Sødt mini album - det må da have vakt glæde

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - ja det gjorde de i hvert fald :)

      Slet
  2. Hold da op det var mange ting :) søde firkantet kort du har lavet :)
    og ej hvor ser det "album" med billederne bare godt ud :)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine ting... de fortjener da at blive vist frem :-)

    SvarSlet
  4. Flotte ting du har lavet.

    SvarSlet
  5. Hej Louise, jeg kan godt se du har forandret baggrunden, men den er da meget mørk, jeg springer det meste af det du skriver over, og det er jo ikke din mening. knus morkaren.
    p.s. det er en smuk farve, måske skulle du bare lave skriften hvid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så, nu prøver vi med hvid. Min mand siger det er bedre at læse.. Ved dog ikke helt om jeg er enig, men nu prøver jeg at give den hvide skrift en chance :)

      Slet
  6. Fantastiske projekter du viser i dag. Og sikke mange skønne billeder der er plads til.
    Det album er det vi i familien kalder en pralebog. Lige til den gamle dames håndtaske....og hurtigt at vise frem.
    Din holder til te er vel nok også fin. Og lækkert papirvalg.

    Tak for dine ændringer på bloggen. (måske har du ændret igen siden morkaren skrev) Jeg ser det hele fint - men kunne godt nøjes med mindre - hvis du vælger at gøre det. Det var bare rigtig svært at se den oprindelige.
    Jeg skal nok sige til, når min "smertegrænse" er nået - hvis du ændrer igen.
    Og hvis du tror vi er vanskelige.....så passer det ikke.....haha.

    God aften til dig.

    SvarSlet
  7. Hej Anette.
    ja, pralebog - det er da også rigtigt. Mener ogs ådet går under et andet navn... er dog helt blank lige nu :)

    Mange tak :)

    Jeg har ændret skriftfarven fra sort til hvid.
    Hehehe, godt at vide :D
    Nejnej, det er rart med indput - gider jo ikke miste mine læsere, fordi jeg har en mærkelig smag :P

    Mange tak og i lige måde :)

    SvarSlet
  8. Superflotte begge projekter!

    SvarSlet
  9. Hvor er det nogle utrolige flotte projekter du har lavet,
    rigtig god ideer:)

    SvarSlet