Wallpaper

onsdag den 27. februar 2013

Hjemmelavet blomster

Godmorgen derude :)
I går havde jeg besøg af en god (scrap)veninde og hun var så sød at lære mig at lave blomster(roser).

Morning out there :)
Yesterday my friend came to visit and she tought me how to make flowers (roses).



Det gik super godt og der er dejligt nemt at lave, så mon ikke mine fremtidige projekter kommer til at indeholde nogle flere blomster :)

It went really well and I believe that my future projects will contain more flowers :)

26 kommentarer:

  1. Dine blomster er super flotte

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine blomster du har fået lavet...

    SvarSlet
  4. Ja de er smukke de blomster
    lilla

    SvarSlet
  5. De blomster er virkelig smukke...

    SvarSlet
  6. det er nogle enormt flotte blomster du har lavet!! du har grønne fingre :-) men det lyder da til at din veninde er super dygtig og den bedste scrapveninde i verden :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh jeg bukker og nejer :P
      Det er hun i hvert fald :D

      Slet
  7. Woww hvor er de bare sukke...!!!!
    Hvilken punch/fil/skabelon har du brugt til dem??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Der er Pernille der havde fundet nogle skabeloner på nettet med 5 eller 6 størrelser som jeg så "kopirede". Hvis du skal til SAM må du godt låne dem og tegne efter? Medmindre du ikke gider bruge tid på det og hellere vil købe en punch..?

      Slet
  8. De er så fine, dem må jeg se live. Måske du kan lærer mig at lave dem.
    Knus

    SvarSlet
  9. Super skønne blomster du har lavet : ))

    SvarSlet