Wallpaper

lørdag den 23. februar 2013

Et layout med mindstemanden

Hej derude :)

Når nu dæmonbabyen vælger at stå op kl. 4:30!!!!!!! Så kan man ligeså godt scrappe mens de to andre stadig sover :) Så kl. 6 i morges fik jeg lavet et layout med min søn.
Jeg har brugt Echo Park, Simple Stories, October Afternoon (mine tre yndlingsmærker - hvis nogle var i tvivl :) ). En doiley, hjemmelavede banner samt thickers.
Billedet fortæller historien om min søn der skulle sige Blækvard (fra Svampebob) men kunne ikke udtale navnet, så det blev til BlahBlah :D ... man skulle nok have været der, men sjovt var det :D

God weekend.


Hello everyone :)

When your child decides to wake up at 4:30 am!!! You might as well be creative while the others are a sleep. So I did.
I made this Layout with my son. I used Echo Park, Simple Stories, October Afternoon - my favorites :)
I made the flag-thingy myself using a square punch :)

Have a great day :)









6 kommentarer:

  1. Pyha gaaabb det var godt nok mega tidligt ..
    Men hvor er det blevet et kært layout du så fik lavet dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jahhh meget. Bliver helt træt bare ved tanken :/
      Mange tak :)

      Slet
  2. sikke fint det er. selvom det godt nok er noget tidligt at scrappe ;)
    Og se nu har jeg osse fundet din blog, og sørme om jeg ikke os har fået lidt gang i min egen igen.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Så har man jo også prøvet det :P
      Mange tak - og velkommen, hehehe :D
      Jeg slår et smut forbi din blog og ser mig omkring.
      Kram

      Slet