Wallpaper

mandag den 24. december 2012

Julegave til børnenes farmor og farfar

Så blev det ENDELIG juleaften og mandens forældre skal langt om længe have det minialbum som jeg har lavet til dem - det skal måske lige siges at jeg blev færdig med albummet i september!!!

Jeg har set noget lignende i et "how2scrap" program men jeg har selv lavet skabelonen og sammensat den sådan som jeg ville have den. Jeg er ret glad for resultatet og håber at den falder i god jord :)

Forsiden af boget/albummet;



Når man åbner og kommer ind til godterne;





Lidt detaljer:



Bagsiden;



Jeg har lavet basen sort og sat farverigt mønsterpapir på og derfor har jeg ikke gjort så meget ved pynten, da denne vil bliver overset.

Nu venter jeg på spænding på hvad mine svigerforældre synes om gaven :)

Rigtig god jul til jer alle :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar