Wallpaper

mandag den 16. april 2012

Shabby Chic/vintage pose album kursus på Scrap-a-mania

"Shabby Chic pose album kursus

Et kursus for alle der elsker chabby chic og vintage. Vi laver album af papirs poser som beklædes med mønster papir og samles med ringe. Herefter pynter vi albummet og lave tags til pose lommerne.

I skal medbringe skæremaskine, lim, limtape og jeres værktøj/tote samt skæreunderlag.

Kurset er inkl. Materialer til papir pose album og inkluderer valgfri helt ny kollektion fra Riddersholm Designs forårs kollektion Fleamarket eller Huntington.

Vi glæder os til at se jer.

Mange hilsner

Jette Sjørslev, Linda Ballegaard og Connie Riddersholm
og pigerne fra love2scrap"



Sådan lød kursusbeskrivelsen da jeg meldte mig til et kursus på scrap-a-mania. Jeg havde glædet mig rigtig meget til at prøve at lave en album ud af papirsposer. Jeg kunne slet ikke hitte ud af hvordan det skulle gøres, eller hvordan det kom til at se ud eller noget som helst.

Til kurset nåede jeg  kun at samle albummet og beklæde siderne med mønsterpapir (jeg valgte Fleamarket-serien). Jeg havde desværre ikke mine poloraid billeder med (10x15 billeder er alt for store til dette album), så jeg havde ikke lyst til at fortsætte med at lave albummet da jeg kom ned fra kurset. Heldigvis lavede jeg videre på det herhjemme og jeg er blevet ret glad for resultatet.





Albummet er en lille form for "gå-på-opdagelse"-album. Det vil sige at man skal trække ud i tags, løfte flapper og kigge i siderne som er åbne.

Jeg har ikke taget billeder af hele albummet men viser det gerne frem ved lejlighed :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar