Wallpaper

tirsdag den 17. april 2012

Scrap-a-mania april 2012

YAYAYAYAYAYAYAY - så fik jeg været til mit første SAM nogensinde - og må jeg lige tilføje, helt sikkert IKKE det sidste :) Jeg ankom alene og sad ved nybegynder/single bordet og det var kanon hyggeligt. Jeg fik dog ikke lavet en centimeter af alt det jeg havde planlagt - tiden gik med at shoppe IGENNEM!!, snakke, absorbere alle indtrykkene osv.

Jeg deltog i både kort- og LO-konkurrencen - uden at vinde, men var heller ikke tilfreds med tingene. Havde bare sådan en dag hvor jeg ikke kunne finde det helt rigtige som jeg lige manglede for at gøre tingene perfekte.

LO'et er min mormor og morfars bryllupsbillede tilbage fra 1956.




Om søndagen fik jeg lavet lidt mere. Et layout med Hjalte - selvfølgelig! Og jeg fik SMASH'et en del;






Det sidste billede (designet af siden) fra SMASH-bogen, har jeg totalt tyvsjålet fra den Søde Ann Cicilie som sad og SMASH'ede hendes piger, på det samme ultra fede papir (som jeg mener er My Mind's Eye - follow your heart). Det var sjovt nok også hende jeg efterabede da jeg købte min poloraidkamera :P

Som nævnt tidligere var det en rigtig fed weekend som helt sikkert skal gentages til efteråret... hvis ellers manden tør sende mig afsted igen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar