Wallpaper

onsdag den 21. marts 2012

Onsdag = maling = mange ting med hjem

YaY - så blev det onsdag igen og jeg skulle afsted til porcelænsmaling.

Denne gang skulle jeg have, ikke mindre end, 4 ting med hjem :D

Først et maleri med kinesiske fantasihuse på - designet er Lilla Steenberg Ebbesen's. Maleriet skal hænge i en ramme, jeg skal dog lige have skaffet mig en først. Billedet er malet over 4 små fliser der måler 10,5 x 10,5 cm.


Det næste er også et maleri, som kun er malet på en lille flise. Motivet har jeg fundet på nettet.


ENDELIG fik jeg lavet mig en mælkekande som jeg gerne vil vise frem (tro mig, den første var virkelig grim!)



Sidst men ikke mindst. har jeg fået lavet mig en pyntesko (støvle) :)




Det var alt for denne gang. Pas godt på dig selv og vi ses! :)

2 kommentarer:

  1. Nøøøøjjjj, den melkekanne var lekker! Me want! Har du kjøpt den ferdig og så dekorert den?

    SvarSlet
  2. Hej Ann Cicilie.
    Jah, den er mega fed ikk:-D
    Jeg har købt kanden i Bilka. Mærket er Galzone - ved de har en hjemmeside af samme navn.
    Og ja, så har jeg selv malet den:-)

    SvarSlet