Wallpaper

lørdag den 31. marts 2012

Nyt legetøj

YaY - ikke mindre end tre pakker på samme dag :D Eller jeg skulle hente en på posthuset, samtidig med dette, ringer min mand og fortæller at han er blevet overfaldet af pakkeposten som havde to pakker med til mig :) Weeeeee :D

Her er mit legetøj;


 




1: To cirkel-punchere - uundværlige!

2: Cirkelskærer der kan skære cirkler fra 1-5 ''.

3: Tuscher, bogstaver, "billetter" og clips.

4: En masse lækkert papir fra bla. October Afternoon, Graphic 45 og Social Club.

5: Rub-ons fra October Afternoon.

6: Zutter-maskinen, så nu skal der laves minialbums til den helt store guldmedalje :D

Sidst men ikke mindst - pakken over dem alle!! Fuji Instax mini 7s. YYYYEEESSSS - et vaskeægte polaroid kamera der tager billeder i dankortstørrelse og som er fantastisk :D Jeg har kun haft det i 1 dag og jeg ELSKER det :D - fik jeg fortalt at det selvfølgelig er den blå udgave :D Hæh hæh!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar