Wallpaper

lørdag den 11. februar 2012

Smash it!!

SMASH - i love it :D

Hvilken fantastisk måde at kombinere "dagbogen" med "scrapning" og alt hvad man kan lide. Tanker, drømme, billeder, citater, udklip og meget meget mere.

I stedet for en kedelig notesbog, hvor man skriver stolpe op og stolpe ned, så kan man med et billede og en sætning, sige mere end 1000 ord...

Forsiden på min Smash bog; Jeg valgte den blå bog (hvorfor mon?? :P), hvor jeg har stemplet lidt og sat lidt forskellige ting på.  Jeg er helt pjattet med manden og damen som er i bunden. De kan bruges til ca. alt!! (Se mere den 10. marts)...



Den første side jeg lavede, indeni; Et tre dage gammelt billede af Hjalte og et scanningsbillede af baby i maven. Jeg pyntede med en blondetyl-blomst og lidt sommerfugle og noget pre-lavet Smash tape.



Jeg tror jeg er oppe på 8-10 sider som jeg har lavet.. jeg købte bogen i går - tror vist nok liiiiiige at jeg er vild med hele konceptet :)

Hvis du vil ud og investere i smash bøger og tilbehør, så tjek her. Bøgerne findes under -albums- og derunder i smash menuen.

Du kan også følge deres blog hvor de "smider om sig" med kreavtive ting & tips.

1 kommentar:

  1. [...] jeg skrev i et tidligere indlæg  så har jeg brugt “manden” på dette kort. Hvilken fantastisk effekt det [...]

    SvarSlet