Wallpaper

fredag den 3. februar 2012

Hjemmelavet lys og hjemmelavet hus :)

Efter endnu en tur forbi hende her, fandt jeg ud af at man kan omsmelte fyrfadslys til nye forme. Dette måtte straks afprøves.





Fredag = fridag og af en aller anden mærkelig grund blev jeg lige pludselig overfaldet af den "værste" trang til at tage i Panduro. Ignorede både hologrammet af manden og dankortets skrig og fræssede i krea-biksen :)




2 timer og en god sum mønter fattigere, havde jeg erhvervet mig disse ting... Hvad mon det bliver til??







Det var ikke kun mit "hus" der måtte underlægge sig en make-over. Jeg var af den mening at min rumdeler skulle piftes lidt op, så på men en rød kant og vupti så fik den lidt liv. Og med mine nye hjemmelavede ting ovenpå, så pynter det hele rigtig fint :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar