Wallpaper

lørdag den 24. december 2011

Svigermors julegave

Min svigermor havde ønskes sig en lille flettet pung i design Louise :D Så jeg kunne jo ikke andet end at lave en til hende. Hun havde dog ønskes sig en pung i sort men men men! Det er altså ikke til at opdrive ren sort gavepapir eller lign. så jeg måtte nøjes med noget lilla struktureret papir som var ALT for tyk til at arbejde med - så da jeg havde flettet to ringe gav jeg op. Min fingre magtede ikke jobbet. Og jeg hang med næbbet - vilel så gerne glæde Svigermor med en flet-pung.

Men så en dag (helt præcis d. 8 december - godt 1½ måned efter jeg havde opgivet projektet) da jeg skulle i Rema 1000, hvad ser jeg? Lige inde for døren står der gud-hjælpe-mig sort gavepapir i lidt glans. To ruller til mig tak!!!! WEEEEEEEEEEEEEEEEEE :) Tror aldrig jeg har skynd mig så meget for at komme hjem og komme videre med Svigermors pung. Jeg syens dog at det ville være synd at de lilla ringe skulle gå til spilde, så jeg nøjedes med at lave to sorte ringe og så syede jeg dem sammen således;





Den lilla er meget mere lilla i virkeligheden. Jeg kan/kunne slet ikke fange den rigtige nuance med kameraet :(

Så nu venter jeg bare på det bliver juleaften så jeg kan give Svigermor hendes pung :)

1 kommentar:

  1. Jeanne (svigermor)2. januar 2012 kl. 21.21

    Det er en fantastisk flot pung, som jeg er meget glad for :-) Så tusinde tak - Louise

    SvarSlet