Wallpaper

søndag den 18. december 2011

Julehygger med julestjerner :)

Så gik jeg lige helt a-mokka i julestjerner. Jeg har en masse dekorationsbånd (fra Bog & Idé) samt gavepapir som jeg ellers fik flettet på liv og løs :)

Den store stjerne, nedenunder, er samme størrelse som den hvide i  indlægget fra i går og den er til en veninde istedet for en besøgsblomst.



Min yndlingsstjerne - i blå self! :)




Stjernen til min mor - som elsker sort og guld farver.




En stjerne til min moster.



En rigtig piget julestjerne (som eventuelt kunne bruges på et hårbånd)




Sidst men ikke mindst.. eller jov, det var fantisk den mindste :P




Jeg synes selv at det kan være svært at vurdere størrelser ud fra billeder så derfor har jeg samlet stjerner og taget et billede af dem sammen. Hvis man så husker på at den største stjerne er halvt så lang som en legetøjsscooter, så får man vist en god ide om hvor store/små stjernerne er. (se eventuelt indlægget nedenunder/ fra i går).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar