Wallpaper

onsdag den 16. november 2011

Elias'es frugtpose

Da vi skulle hente mindstemanden fra vuggen, står jeg og snakker med en anden moder og hun siger så - da hun er på vej til at gå - at vi må finde ud af noget med en frugtpose til, hendes søn, Elias.

Det skal man jo ikke "lufte" for mig uden at jeg går i selvsving (når tiden er til det)....

Så hvad gør jeg da vi kommer hjem..?! Sætter mand og søn igang med at lave aftensmad og så smuttede jeg ellers ovenpå, hvor mit "systue" er og så måtte jeg ellers igang med at kreere frugtpose.




Posen er lavet af ternet almindelig stof, prikket voksdug (vores vuggestue har det med at lægge halve uindpakkede frugter ned i posen, og så er det altså skønt lige at kunne tørre posen af, uden mén) og velcrolukning.

Sønnen min og jeg gik over og afleverede "gaven" til Elias og mor og de blev rigtig glade for den, så missionen må erklæres for en succes :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar