Wallpaper

søndag den 30. oktober 2011

Chips'e pungen

YaY - så fik jeg endelig samlet nok chipsposer til at få lavet en lidt større chips-pose-pung :D

Jeg har brugt (lige knap) 6 hele chipsposer fra Scotties (Netto's eget mærke). Deri blev der til 160 lapper som blev til min yndlingspung. Det har, alt i alt, tager 5-6 timer og det er KUN fordi chipsposerne er så tynde at de er rigtig nemme at arbejde med :D
















Jeg var nødt til at at tage et billede af bunde - også - da den er blevet fantastisk god :D Jaja, f**k janteloven :P













Til sidst, måtte jeg lige have et billede af Chips og Chips ved siden af hinanden, så man kan se størrelsesforskellen.













Til sidst vil jeg gerne give min Moar, en stor tak for at have inviteret gæster til flæskesteg (og franske kartofler), så jeg kunne få de tomme poser :D





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar