Wallpaper

tirsdag den 16. august 2011

Candy Wrapper Purse

... eller chips-pose-taske ;)

Jeg er røget med på bølgen af genbrugsfletning. Og nøj hvor er det fedt.. OG nemt! Har endelig fået samlet og syet min første taske. Jeg har brugt 4 chipsposer fra Netto (Scotties; Sour Cream & Onion, Franske Kartofler og Salt & Peber) Ud af disse fire poser fik jeg 28 lapper pr. poser (altså 112 lapper i alt) og jeg har brugt samtlige lapper til tasken der er ca. 12,4 cm lang og 8 cm høj.

Max billedespam;




















Jeg er SÅÅÅÅÅ stolt af den og glæder mig til jeg er ovre det stadie med skønhedsfejl osv :)

2 kommentarer:

  1. WTF Chipsposer? :S
    - Hvoran kan de komme til at se sådan ud, efter overflødige kalorier intaget :S

    SvarSlet
  2. Jeps, chipsposer.. Man kan også bruge; bogbind, aviser, ugeblade (magasiner), reklamer, kaffeposer (alt i lignende materiale).
    Man klipper stykker ud i givne cm. og så folder man, en lap, 6 gange og så kan de sættes sammen. Vil gerne vise dig hvordan man gør??

    SvarSlet